Det er alltid fascinerende vakkert å kjøre innover øya, men ekstra flott er det i månedskiftet januar/februar. Da er det nemlig mandeltreblomstring på gang. Overalt, oppover fjellsider og i hver en dal står mandeltrærne i full blomst på denne tiden, i alle sjatteringer av hvitt og rosa. Et utrolig syn!!!



Nydelige bilder! I fjor var jeg i Guayadeque tidlig i januar og blomstringen hadde så vidt startet. Et vakkert syn.
SvarSlettKjempefine bilder :-)
SvarSlettKlem fra Marie i Molde =)