I stedet for skitur og aking ble det minigolf på Anfi del Mar denne jula. Minigolf-anlegget på Anfi er kjempefint - og visstnok blant de største i verden!


Det var første gang vi prøvde minigolf, og det var virkelig morsomt - anbefales til alle som ferierer på Gran Canaria! Hvem som vant? Bestefar Per, selvfølgelig...!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar