Man møter mange mennesker i løpet av noen intense måneder i utlendighet; noen blir man mer knyttet til enn andre. Tusen takk til Ingun, Øyvind, Torjus og Sveinung for virkelig vennskap, trivelige turer, mange middager og tusen flotte øyeblikk med heklekrok, akrylmaling, Abba-film, playstation, skateboard, fotball, champagne og cappuccino. God tur hjem til Oslo, og god jul på Langedrag!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar