mandag 26. oktober 2009

Søndagstrimmings


Etter noen uker med vond fot (talentløst fall i trappa), er jeg endelig i gang med trimturer igjen - det føles godt! Denne dagen er det Roar og Solveig som er med mamsen på en drøy times rask gange.
Fra korset på toppen er det flott utsikt ned mot Anfi del Mar. I "dalen" til høyre for Anfi kan man se husene som utgjør Den norske skolen og det norske helsesenteret.

Vender man blikket andre veien ser man utover Arguineguin. Vi bor helt til venstre i bildet under, øverst i byen.

Nå begynner vi virkelig å merke at byen er full av norske "klimaflyktninger". Tror vi møtte minst 50 nordmenn på fjelltur den timen vi var på tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar