onsdag 28. oktober 2009

Mutter'n i Mogan


Det ble selvfølgelig som jeg hadde trodd på forhånd: mamma falt pladask for vidunderlig vakre Puerto de Mogan. I dag har vi hatt en koselig liten jentetur dit, mamma, Solveig og jeg.
Mamma har, i likhet med meg, bougainvillea som en av sine favorittplanter. I Mogan er det vanvittige mengder av nettopp denne blomsten. Veldig, veldig vakkert!

Når damene er på tur, må vi selvfølgelig på kafé. Vi tar oppdragelsen av Solveig på alvor, og slår like godt til med lekker restaurant midt i Mogans idylliske havn.

Deilig å rusle gate opp og gate ned, og stadig passere nye portaler av bougainvillea. Mamma påstår hun vil tilbake hit, og det er helt greit, ja!



Hola, guapa! Hola, bonita!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar