
Det ble selvfølgelig som jeg hadde trodd på forhånd: mamma falt pladask for vidunderlig vakre Puerto de Mogan. I dag har vi hatt en koselig liten jentetur dit, mamma, Solveig og jeg.
Mamma har, i likhet med meg, bougainvillea som en av sine favorittplanter. I Mogan er det vanvittige mengder av nettopp denne blomsten. Veldig, veldig vakkert!

Mamma har, i likhet med meg, bougainvillea som en av sine favorittplanter. I Mogan er det vanvittige mengder av nettopp denne blomsten. Veldig, veldig vakkert!




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar