
Torjus, Øyvind, Sveinung og Sunniva treffes utenfor utenfor Sjømannskirka i Arguineguín. Der er vi ganske ofte forresten; et veldig hyggelig sted!
Endelig ble det tid til å male litt! Jeg har savna en fargeklatt over sofaen på verandaen (noe som matcha de nye putene), her er jeg i startfasen. Koser meg!Standard morgenstund; Sunniva slår opp pc'n nesten før hun slår opp øynene, Øyvind er superstorebror og Solveig er blid som ei sol!



Super logg. Kjempefin måte å dele våre opplevelser med kjente.
SvarSlettDet er så koselig å kunne sniktitte på livet deres i sol og varme! :D Ser virkelig ut som om dere har det bra for tida!
SvarSlettDeilige barn, savner dere!! :)
SvarSlettWenche & gutta