
Sist søndag la vi turen til Teror, som ligger på nordsiden av Gran Canaria, litt vest for Las Palmas. Der er det marked hver søndag formiddag på torget utenfor Virgen del Pino-basilikaen.




I tillegg til det vanlige"dilldallet" de selger på markedene på øya, som vesker, sko og klær, kan man her få kjøpt religiøse gjenstader, som smykker med Jesusmotiv, Madonna-figurer og bilder av andre helgener.
Pluss at man selvfølgelig får kjøpt julestjerner i alle varianter!

Korselig da :)
SvarSlettKlem Marie (molde) :D
Ps; ikke bry om siden, ingen side!