Øyvind og Solveig er klar for utenlandsk julaften! Treet er pynta, pakkene er på plass, vi har vært på stemningsfull julegudstjeneste på sjømannskirka sammen med mange hundre andre nordmenn her i Arguineguin, og nå er det klart for pinnekjøtt på verandan!



En kjempefin kveld med minst like mange pakker som vanlig. Jubelen står i taket når Øyvind åpner kveldens aller siste pakke: et splitter nytt skateboard!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar