
På vei fra Roque Nublo paset det fint med en liten "rast" i den lille koselige pueblo'en San Bartelomé. Vi slo oss ned på fortauskafeen på venstre side av veien gjennom byen; på høyre side ser vi tradisjonell kanarisk bebyggelse.


Se dette flotte treet! Helt lilla!

Jacaranda (det lilla treet) er noe av det vakreste jeg ser i Spania i mai/juni!
SvarSlett