Dagen ble feiret i idylliske Parque del Sur i Maspalomas sammen med tante Eva og tante Wenche med familier. her har vi piknik i det skjønne grønne med masse frukt, kaker og snacks. Og gaver, selvfølgelig!
Etterpå var det fotballkamp og natursti-quiz, noe som fikk frem konkurraseinstinktet hos både store og små. En kjempeartig bursdag for vår kjære fantastiske datter!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar