lørdag 5. september 2009

Puerto de Mogan





Flere har etterlyst bilde av vår lekre gullbil - har er den! Må ikke forveksles med Bjørn Lyngs gullfargede Rolls Royce...

1 kommentar:

  1. Hallo der i sommerluken!;) For et deilig liv dere har, og overhodet ikke likt som hjemme....hvem er det som rusler på anlegget til Lyng og spiser is mens de venter på nr.2 på skolen??!? Ser bare knall ut! Her har det gått i fotball i helga,, megaovertråkk for Bendik i går, og 4 strake tap for Simon i dag, men livet går videre(utrolig!!;) Var i trolløypa i dag og overværte Kornelies sermoni da hun høytidlig gav bort sine smokker til trollene. Alt var bare spennende og koselig til avreise...DA skjønte hun alvoret! Ikke greit å være liten heller bestandig.... Kult med canarigul bil, den kler liksom hele "konseptet" der nede! Koooooooos dere masse, og STOR klem herifra

    SvarSlett